En man misstänks för stöld efter att ha sprungit ut från en stormarknad i Norrtälje med en fylld kundvagn utan att betala under lördagseftermiddagen, vilket Norrtelje Tidning rapporterade först.
Händelsen inträffade vid 14.23. Enligt polisens händelserapport ska mannen ha tagit sig till en bil och lämnat platsen.
Polis larmades till platsen och sökte efter mannen, men utan resultat.
Värdet på det stulna godset är ännu okänt, enligt polisens händelserapport










